پردیس شهید بهشتی بندرعباس (برادران )

بازدید مستمر مدیر استانی دانشگاه از اقدامات در حال اجرای پردیس های استان هرمزگان در آستانه ورود نو دانشجویان

به منظور شروع مطلوب سال تحصیلی جدید مدیر استانی دانشگاه در بازدیدهای مستمر و مکرر از حوزه دانشجویی پردیس های خواهران و برادران شامل خوابگاه ها، کلاس های آموزشی، سایت های کامپیوتر، سرویس ها و سایر اماکن بر ضرورت رفع سریع تر نواقص و کمبودها تاکید نمودند.

 وی افزود: با شروع تابستان و با تامین اعتبارات لازم عملیات بهسازی و نقاشی خوابگاه ها در پردیس های برادران و خواهران به صورت شبانه روزی شروع گردید و همچنین عملیات بهسازی انبار مواد غذایی و صنعتی کردن آشپزخانه شروع و به پایان رسید .

وی ادامه داد: علیرغم افزایش سه برابری دانشجو در پردیس خواهران و اعلام افزایش ۱۰۰ نفری مازاد بر ظرفیت های دفترچه کنکور و افزایش ۵۰ درصدی دانشجو در پردیس برادران آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی هم به لحاظ آموزشی و هم دانشجویی وجود دارد.

 مدیر  امور پردیس های استان از واگذاری عملیات پخت و پز و توزیع غذای دانشجویی به بخش خصوصی و پیمانکار دانشگاهی خبرداد و افزود: به منظور ارتقای کیفیت در تغذیه دانشجویی مطالعات لازم در طول تابستان جهت تعیین پیمانکار با رزومه دانشجویی صورت گرفت و با انجام تشریفات قانونی پیمانکار مربوطه انتخاب گردید.

 وی افزود: علی رغم تنگناهای موجود در فضای آموزشی دانشگاه توانستیم با برنامه ریزی مناسب و در چارچوب منشور کیفیت آموزشی و افزایش روز های آموزشی این مشکل را نیز  رفع نماییم .

وی ادامه داد: از مقدمات تنظیم برنامه های آموزشی دانشگاه شامل برنامه اعضای هیئت علمی و انتخاب استادان مدعو از تیرماه شروع و با جلسات متعدد در اوایل شهریور ماه به اتمام رسید. وی  فرآیند انتخاب استادان مدعو در دانشگاه فرهنگیان را مبتنی بر شرایط و ضوابط دقیق دانستند و افزودند: تلاش کردیم مانند گذشته در این موضوع به منافع دانشجویی توجه لازم را داشته باشیم و از استادان با رزومه قابل قبول دعوت نماییم .

وی افزود :هدف نهایی ما در دانشگاه فرهنگیان فراهم کردن شرایط علمی اخلاقی و فرهنگی مناسب و بسترسازی برای تربیت معلمان کارآمد و شایسته است.


نظرات کاربران