پردیس شهید بهشتی بندرعباس (برادران )

آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد

آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در تاریخ های ۹ و ۱۰ مهرماه در پردیس های برادران و خواهران برگزار گردید.

 در این مراسم که با حضور معاونین فرهنگی، پرورشی و پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد، دکتر منوچهر ضیایی مدیر امور پردیس های استان با بیان اینکه امروز یک روز مهم و بزرگ برای دانشگاه فرهنگیان و کشور عزیزمان هست، گفت: اگر بگوییم امروز یک روز مهم برای توسعه همه جانبه کشور است سخنی به گزاف نگفته ایم چرا که امروز شاهد ورود 25000 جوان با استعداد، خلاق، با انگیزه او و پرنشاط به دانشگاه فرهنگیان هستیم. وی افزود: با همت و اراده قوی شما جوانان آینده کشور روشن و امیدبخش است .وی با تاکید بر اینکه توسعه و بالندگی امروزه کشور مدیون جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی دیروز کشور است و آینده نیز به تلاش جوانان و دانشجویان امروز بستگی دارد افزودند: پیشرفت چهل ساله  انقلاب اسلامی ایران مرهون استعداد و اراده جوانانی است که علاوه بر تلاش علمی و فرهنگی هشت سال دفاع مقدس را با خلق زیباترین حماسه های تاریخی بر پایه مکتب عاشورایی به پیش بردند .

مدیر امور پردیس های استان هرمزگان ،در ادامه با تبریک شروع سال تحصیلی ورود نو دانشجویان به دانشگاه فرهنگیان و انتخاب حرفه شریف معلمی، گفت: دانشگاه فرهنگیان که سرمایه حمایت مقام معظم رهبری را پشت سر خود دارد امسال با اقبال خیل عظیم داوطلبان آزمون سراسری قرار گرفت و با تلاش های دکتر خنیفر و حمایت سطوح عالی نظام امکان تحصیل تعداد بیشتری از دختران و پسران در این دانشگاه فراهم گردید که همه  ما باید قدردان این فرصت به وجود آمده باشیم .

وی افزود: مجموعه مدیران و کارکنان دانشگاه بسترهای لازم را در حوزه های آموزشی ، فرهنگی و دانشجویی برای آرامش خاطر دانشجویان فراهم ساخته اند اما لازم است نو دانشجویان برای موفقیت از فرصت جوانی و نشاط خود در راه کسب شایستگی های اخلاقی ،دینی ،علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ... بهره گیرند.

 در ادامه معاونان پرورشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تبریک به نو دانشجویان ،آنان را به استفاده از دوران دانشجویی و تکمیل دانش و تجربه خویش فرا خواندند .

در این نشست دکتر باقرزاده معاون آموزشی، آقای خرمی معاون دانشجویی، جعفری رئیس مرکز مشاوره و زاهدی مسئول فرهنگی به تشریح وظایف و مقررات حوزه کاری خود پرداختند و همکاران خود را به دانشجویان معرفی کردند. همچنین دبیران انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی وظایف و ظرفیت های تشکل های دانشجویی را تبیین نمودند.


نظرات کاربران