پردیس شهید بهشتی بندرعباس (برادران )

دیدار سرپرست و اعضای شورای مدیریت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان

دیدار سرپرست و اعضای شورای مدیریت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان

ضیایی ، سرپرست امور پردیس های استان به اتفاق اعضای شورای مدیریت استانی در تاریخ ۱۹ آذر ۹۷ با دادی زاده مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان دیدار کردند. دراین دیدار ، سرپرست امور پردیس های استان با تبریک انتصاب شایسته ایشان به عنوان سکاندار اداره کل ، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری با اداره کل اعلام نمودند و افزودند:

 با حمایت های مقام معظم رهبری و همت مقام عالی وزارت و ریاست دانشگاه ظرفیت های خوبی در سال جاری و سال های آتی برای پذیرش بیشتر دانشجو فراهم شده است که  امیدواریم با برنامه ریزی اصولی و تعامل مناسب بین این دو نهاد از این موقعیت برای تحول در نیروی انسانی آموزش و پرورش استان استفاده شود . وی کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی در سال تحصیلی آینده را مهمترین چالش پیش روی دانشگاه دانستند .

دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با تشکر از حضور شورای مدیریت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان آمادگی اداره کل و مناطق استان را برای هرگونه همکاری با دانشگاه فرهنگیان اعلام و افزودند : برای تأمین فضاهای جدید آموزشی و خوابگاهی مطالعات لازم را با همکاری دانشگاه انجام خواهیم داد .

وی ادامه داد :  به منظور افزایش همکاری ها با دانشگاه فرهنگیان استان از مدیر استانی دانشگاه جهت حضور در شورای معاونان اداره کل دعوت نمودند و افزودند :

مسئولیت کارگروه تربیت معلم و نیروی انسانی ذیل سند تحول بنیادین در استان هرمزگان به عنوان یکی از پنج کارگروه اصلی این سند و به منظور برنامه ریزی علمی و دقیق بر عهده دانشگاه فرهنگیان قرار داده می شود تا از ظرفیت های علمی و برنامه ریزی این دانشگاه جهت توسعه آموزش و پرورش استان بهره گرفته شود.


نظرات کاربران