پردیس شهید بهشتی بندرعباس (برادران )

بخشنامه اعطای تسهیلات خرید خودرو ( شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان )

            احتراماً؛ ضمن آرزوی توفیقات الهی، در راستای ارائه خدمات رفاهی به همکاران رسمی و پیمانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان، اعلام می دارد با استناد به نامه شماره 3740/97 مورخ 13/12/1397 شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان، تعداد 2 دستگاه خودرو ( یک دستگاه خودرو 405 بنزینی - یک دستگاه خودرو پارس دوگانه سوز )، به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یافته است.

لذا موجبات امتنان است با عنایت به محدودیت سهمیه و زمان اختصاص یافته جهت تمهید مقدمات ثبت نام ها، دستور فرمائید متقاضیانی که عضو صندوق ذخیره می باشند که بعد از تاریخ 29/12/90 از تسهیلات خرید خودرو شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان استفاده ننموده اند، ضمن مطالعه دقیق بخشنامه پیوست و با احراز شرایط لازمه، تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 18/12/1397 نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات ( فرم ایجاد شده در پورتال اداره کل پشتیبانی و رفاه ) اقدام نموده تا پس از انجام قرعه کشی در پایان وقت اداری همانروز در سازمان مرکزی و استخراج اسامی 2 نفر از متقاضیان واجد شرایط جهت انجام مراحل بعدی ثبت نام از طریق تلفن، با آنها تماس حاصل گردد.

ضمناً توجه به نکات زیر حائز اهمیت می باشد:

  1. پس از تماس تلفنی اداره رفاه و تعاون اجتماعی دانشگاه، متقاضی فرصت دارد ظرف مدت 24 ساعت نسبت به واریز مبلغ علی الحساب و تکمیل ثبت نام اقدام نماید.
  2. کلیه فرم ها حتماً می بایست توسط متقاضی امضاء و اثر انگشت شود.
  3. قیمت خودروها علی الحساب بوده و ملاک محاسبه قیمت قطعی خودرو، قیمت ایران خودرو در تاریخ 25/12/97 و هزینه های جانبی ( بیمه شخص ثالث ، عوارض و.. )، مبلغ مندرج در فاکتور فروش شرکت سازنده خودرو می باشد.
  4. متقاضیان محترم در هنگام انتخاب گزینه بیمه بدنه دقت فرمایند چون پس از انتخاب و انجام فرآیند مربوطه امکان ابطال بیمه نامه و استرداد وجه میسر نمی باشد.
  5. تعیین اولویت رنگ خودرو توسط متقاضی الزامی است و در صورت عدم وجود خودرو مطابق اولویت اول، خودرو تحویلی با اولویت های بعدی و به ترتیب تحویل خواهد شد.
  6. متقاضیان محترم می بایست قبل از تحویل خودرو از نمایندگی، از خودرو بازدید دقیق داشته و در صورت مشاهده هر گونه اشکال از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.
  7. زمان تحویل خودرو متناسب با زمان تحویل مدارک حداکثر 75 روز کاری پس از تحویل مدارک به شرکت لیزینگ می باشد.
  8. همکاران شاغلی که عضو صندوق ذخیره می باشند و تا قبل از تاریخ 29/12/90 از تسهیلات خودرو استفاده نموده و بدهی خود را تسویه نموده اند می توانند مجدداً از تسهیلات استفاده نمایند.


نظرات کاربران