پردیس شهید بهشتی بندرعباس (برادران )

وظایف سرپرستی خوابگاهها

- همکاری و همفکری با رئیس دانشگاه در حسن انجام وظایف

2- هماهنگی و همفکری با سایر سرپرستان امور شبانه روزی و معاونین دیگر در جهت حسن اجرای وظایف وحوله

3- نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات امور شبانه روزی دانشگاه و همچنین انطباق رفتار دانشجویان با موازین شرعی و هرچه بهتر اسلامی شدن محیط شبانه روزی

4- همکاری و نظارت بر حسن اجرای برنامه های مذهبی و مناسبت ها

5- اتخاذ روش های مناسب در ارائه شخصیت و رفتار اسلامی به دانشجویان به نحوی که خود نمونه سرمشق دانشجویان باشد

6- کنترل مستمر بر حفظ نظم، نظافت و بهداشت خوابگاهها

7- کنترل و نظارت مستمر بر امور آشپزخانه(اعم از بهداشت فردی پرسنل آشپزخانه، طبخ و توریع مواد غذایی( جلوگیری از نگهداری غذای طبخ شده) و کنترل مواد غذایی، وسایل آشپزی و محیط درونی و بیرونی آشپزخانه) و امور سلف سرویس

8- نظارت و کنترل خروج مواد مصرفی از انبار به آشپزخانه و مصرف مواد غذایی و جلوگیری از اسراف و تبذیر

9- نظارت و اقدام در خصوص سکوت و آرامش خوابگاهها

10- تلاش در جهت فراهم نمودن محیطی صمیمی و بانشاط و آسایش روحی- روانی دانشجویان

11- ایجاد ارتباط عاطفی و نزدیک با دانشجویان در جهت حل مشکلات و معرفی آنان به واحد مشاوره و همچنین همکاری با مشاورین دانشگاه جهت رفع مشکلات آنان

12- نظارت و پیگیری در خصوص تهیه و نصب وسایل ایمنی از قبیل کپسول های آتشنشانی، جعبه کمک های اولیه در ساختمان خوابگاه ها، آشپزخانه و ناهارخوری

13- نظارت بر انجام فعالیت های کارکنان خدماتی دانشگاه در خارج از ساعات اداری و همچنین در غیاب رئیس دانشگاه

14- نظارت و کنترل بر ورود و خروج اتومبیل های دانشگاه در خارج از ساعات اداری

15- نظارت و کنترل حضور و غیاب دانشجویان خوابگاهی دانشگاه و صدور مجوز ورود و خروج آنان و همچنین نظارت و کنترل بر ورود و خروج مراجعان، میهمانان و ملاقات کنندگان

16- نظارت بر فعالیت های خدماتب رفاهی، ورزشی، فرهنگی و هنری در ساعات غیر اداری

17- نظارت و کنترل بر حفظ و سایل و اموال دانشگاه و تشویق دانشجویان در حفظ اموال بیت المال

18- پاسخگویی به تماس های تلفنی با دانشگاه در ساعات غیر اداری

19- تشویق دانشجویان به شرکت فعال در مراسم ها

20- تهیه نمودار ارزشیابی خوابگاهها در پایان هر ترم و پیگیری برای اعطای جوایز به خوابگاهها ممتاز

21- اقدام و نظارت در تحویل وسایل و لوازم مورد نیاز خوابگاهی به دانشجویان در شروع سال تحصیلی و انجام تسویه حساب با آنان در پایان سال تحصیلی

22- اقدام در خصوص انتخاب نماینده از سوی دانشجویان مستقر در هر خوابگاه

23- نظارت و اقدام در خصوص آماده سازی فضای خوابگاهها، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی قبل از شروع سال تحصیلی

24- ثبت گزارش امور شبانه روزی در دفتر مربوطه و ارائه گزارش به رئیس دانشگاه در صورت لزوم

25- همکاری با رئیس دانشگاه و معاونت دانشجویی در پایان سال تحصیلی در خصوص امتیاز بندی دانشجویان

26- عضویت و شرکت در شورای فرهنگی دانشجویی و کلیه شوراهای مربوط به امور شبانه روزی و فعالیت های فوق برنامه

27- پیشنهاد تشکیل شورای انضباطی در صورت لزوم

28- تلاش برای ارتقای فرهنگ زندگی در خوابگاهها

29- ایجاد بانک اطلاعاتی دانشجویان خوابگاهی و ثبت رفتار و موارد خاص آنان به صورت محرمانه

30- تهیه و تنظیم برنامه عملیاتی و تقویم اجرای فعالیت ها و برنامه ها مختلف واحد سرپرستی(برای هر ترم)