وظایف سرپرستی خوابگاهها
- همکاری و همفکری با رئیس دانشگاه در حسن انجام وظایف
2- هماهنگی و همفکری با سایر سرپرستان امور شبانه روزی و معاونین دیگر در جهت حسن اجرای وظایف وحوله
3- نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات امور شبانه روزی دانشگاه و همچنین انطباق رفتار دانشجویان با موازین شرعی و هرچه بهتر اسلامی شدن محیط شبانه روزی
4- همکاری و نظارت بر حسن اجرای برنامه های مذهبی و مناسبت ها
5- اتخاذ روش های مناسب در ارائه شخصیت و رفتار اسلامی به دانشجویان به نحوی که خود نمونه سرمشق دانشجویان باشد
6- کنترل مستمر بر حفظ نظم، نظافت و بهداشت خوابگاهها
7- کنترل و نظارت مستمر بر امور آشپزخانه(اعم از بهداشت فردی پرسنل آشپزخانه، طبخ و توریع مواد غذایی( جلوگیری از نگهداری غذای طبخ شده) و کنترل مواد غذایی، وسایل آشپزی و محیط درونی و بیرونی آشپزخانه) و امور سلف سرویس
8- نظارت و کنترل خروج مواد مصرفی از انبار به آشپزخانه و مصرف مواد غذایی و جلوگیری از اسراف و تبذیر
9- نظارت و اقدام در خصوص سکوت و آرامش خوابگاهها
10- تلاش در جهت فراهم نمودن محیطی صمیمی و بانشاط و آسایش روحی- روانی دانشجویان
11- ایجاد ارتباط عاطفی و نزدیک با دانشجویان در جهت حل مشکلات و معرفی آنان به واحد مشاوره و همچنین همکاری با مشاورین دانشگاه جهت رفع مشکلات آنان
12- نظارت و پیگیری در خصوص تهیه و نصب وسایل ایمنی از قبیل کپسول های آتشنشانی، جعبه کمک های اولیه در ساختمان خوابگاه ها، آشپزخانه و ناهارخوری
13- نظارت بر انجام فعالیت های کارکنان خدماتی دانشگاه در خارج از ساعات اداری و همچنین در غیاب رئیس دانشگاه
14- نظارت و کنترل بر ورود و خروج اتومبیل های دانشگاه در خارج از ساعات اداری
15- نظارت و کنترل حضور و غیاب دانشجویان خوابگاهی دانشگاه و صدور مجوز ورود و خروج آنان و همچنین نظارت و کنترل بر ورود و خروج مراجعان، میهمانان و ملاقات کنندگان
16- نظارت بر فعالیت های خدماتب رفاهی، ورزشی، فرهنگی و هنری در ساعات غیر اداری
17- نظارت و کنترل بر حفظ و سایل و اموال دانشگاه و تشویق دانشجویان در حفظ اموال بیت المال
18- پاسخگویی به تماس های تلفنی با دانشگاه در ساعات غیر اداری
19- تشویق دانشجویان به شرکت فعال در مراسم ها
20- تهیه نمودار ارزشیابی خوابگاهها در پایان هر ترم و پیگیری برای اعطای جوایز به خوابگاهها ممتاز
21- اقدام و نظارت در تحویل وسایل و لوازم مورد نیاز خوابگاهی به دانشجویان در شروع سال تحصیلی و انجام تسویه حساب با آنان در پایان سال تحصیلی
22- اقدام در خصوص انتخاب نماینده از سوی دانشجویان مستقر در هر خوابگاه
23- نظارت و اقدام در خصوص آماده سازی فضای خوابگاهها، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی قبل از شروع سال تحصیلی
24- ثبت گزارش امور شبانه روزی در دفتر مربوطه و ارائه گزارش به رئیس دانشگاه در صورت لزوم
25- همکاری با رئیس دانشگاه و معاونت دانشجویی در پایان سال تحصیلی در خصوص امتیاز بندی دانشجویان
26- عضویت و شرکت در شورای فرهنگی دانشجویی و کلیه شوراهای مربوط به امور شبانه روزی و فعالیت های فوق برنامه
27- پیشنهاد تشکیل شورای انضباطی در صورت لزوم
28- تلاش برای ارتقای فرهنگ زندگی در خوابگاهها
29- ایجاد بانک اطلاعاتی دانشجویان خوابگاهی و ثبت رفتار و موارد خاص آنان به صورت محرمانه
30- تهیه و تنظیم برنامه عملیاتی و تقویم اجرای فعالیت ها و برنامه ها مختلف واحد سرپرستی(برای هر ترم)